Współpraca

Witaj na blogu Kobiece Finanse. Skoro znalazłeś się na tej stronie, to najpewniej jesteś zainteresowany podjęciem współpracy marketingowej – bardzo dobrze trafiłeś!

Blog Kobiece Finanse – finanse osobiste z kobiecej perspektywy powstał w kwietniu 2013 roku. Od tamtego czasu ugruntował swoją pozycję jako wiodącego bloga finansowego kierowanego do kobiet. Był już kilkakrotnie nagradzany. Na jego łamach publikuję porady dotyczące zarządzania pieniędzmi, ich oszczędzania i inwestowania. Podpowiadam, gdzie szukać dodatkowych źródeł dochodów oraz jak pokierować swoim rozwojem zawodowym, by osiągnąć sukces.

Zależy mi na tym, by treści przeze mnie tworzone i publikowane na łamach bloga były użyteczne dla Czytelniczek i Czytelników. Dlatego każda propozycja współpracy jest rozpatrywana przeze mnie właśnie pod tym kątem: czy zainteresuje moją publiczność, czy niesie ze sobą dla niej jakąkolwiek wartość dodaną, czy pomoże rozwiązać jakiś problem. Natomiast dla mnie osobiście liczy się także to, by nasza współpraca nie była przypadkowa i nieprzemyślana, tak, by w efekcie nie ucierpiał mój wizerunek blogerki godnej zaufania, a także Twój – jako znanej i cenionej marki.

Najlepiej kierować do mnie zapytania mailowo. Zapraszam do kontaktu pod adresem:

danakobiecefinanse.pl

Staram się odpowiadać na wszystkie oferty, o ile są one przygotowane w sposób konkretny. Nie lubię „skradania się” i kuszenia ujawnieniem szczegółów (w tym nazwy marki) dopiero po kontakcie telefonicznym.

Dlatego proszę, uwzględnij w swojej wiadomości do mnie następujące informacje, aby było mi łatwiej ustosunkować się do Twojej propozycji:

  • czego dokładnie dotyczyć ma wspólna kampania – produktu? Usługi? Wydarzenia?
  • jaki jest cel, który chcesz osiągnąć przez wspólne działania ze mną?
  • na jak długo chcesz podjąć współpracę – długofalowo, jednorazowo?
  • szczególne wymagania, na których Ci zależy.

Wierzę, że dzięki temu szybciej dojdziemy do porozumienia.

Tymczasem poniżej prezentuję garść dodatkowych informacji, które przekonają Cię, dlaczego warto ze mną współpracować.

Kim są moje Czytelniczki i Czytelnicy?

Pozwól, że pokrótce przybliżę Ci profil osób, które odwiedzają blog Kobiece Finanse (stan na pierwszy kwartał 2015 roku):

  • 47 % czytelników to osoby młode, w wieku 25-34 lata; 22 % to użytkownicy bardzo młodzi, w przedziale wiekowym 18-24 lata; 16 % – 35-44 lata; pozostali pow. 45 lat;
  • 27 % czytelników mieszka w Warszawie, 9 % w Krakowie, 7 % we Wrocławiu, 6% w Poznaniu, po 4 % w Łodzi, Gdańsku i Katowicach, reszta w innych miejscowościach;
  • 65 % czytelników mojego bloga to kobiety, 35 % mężczyźni;
  • 79 % użytkowników odwiedza stronę na komputerach stacjonarnych, 21 % korzysta z urządzeń mobilnych (z czego 17 % ze smartfonów);

Tematyka, która interesuje moich czytelników: oszczędzanie, budżet domowy, finanse osobiste, produkty bankowe, pierwsze kroki w inwestowaniu, edukacja finansowa, świadome zakupy, prawa konsumenta, kariera, rynek pracy, zarabianie pieniędzy, emerytura, samorozwój, motywacja, źródła wiedzy ekonomicznej.

Co fajnego możemy razem zrobić w ramach współpracy?

Nasza współpraca może przybrać np. następujące formy:

  • konkursy z nagrodami dla czytelniczek i czytelników,
  • bycie ambasadorem marki / patronaty medialne,
  • artykuły sponsorowane (wyraźnie oznaczone jako taki materiał; unikalny tekst napisany przeze mnie),
  • bannery i inne formy graficznej reklamy na blogu (realizowane wyłącznie jako wsparcie wspólnej kampanii),
  • współtworzenie publikacji książkowych, e-booków, broszur edukacyjnych itp.,
  • testy i recenzje produktów,
  • akcje edukacyjne, warsztaty, konferencje itp.

To nie jest zamknięta lista. Możemy też przeprowadzić inne akcje specjalne.

Jestem otwarta na Twoje propozycje, sama też chętnie zasugeruję niestandardowe formy współpracy.

Marki, z którymi dotychczas współpracowałam

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie Wydawnictwo LINGO
Finarchy.com Porta Drzwi

Suplement. Dlaczego warto nawiązać współpracę z blogerami?

Poniższa infografika pokazuje potencjał komunikacyjny blogów, a także dane liczbowe przedstawiające konkretne kampanie. Zapoznaj się z nią, a przekonasz się, jak bardzo taka współpraca marketingowa może być opłacalna dla każdej ze stron.

Zapraszam do kontaktu!

Blogi od A do Z - współpraca marketingowa

Dodaj komentarz